En blog om alt det der gør mig glad og alt det, der inspirerer mig i min hverdag. Mit ønske er at blive bedre til at huske på alle de positive oplevelser og stunder, jeg har i min hverdag.....for livet er i bund og grund en virkelig smuk ting. Men når man er et menneske, som mig, der til tider har det med at løbe ind i en voldsomt storm i form af en angst, der kan være alt dominerende, så er det så ekstra vigtigt at huske på alt der beriger og som gør hverdagen værd at forholde sig til. Så dette er mit positive projekt......jeg tænker, at alle må have behov for at samle på smil engang imellem.....dette er mine smil:0):0):0)

søndag den 1. juli 2012

Ferietid.....


Så er det blevet ferietid her på den måde at de næste 3 uger har min kæreste ferie og det skal nydes. Jeg ville ønske at vi bare kunne pakke kufferten og tage det første fly sydpå. Men efter Mallorca turen er der desværre ikke de store økonomiske ressourcer til det helt store "ferie rush". Men.... men det skal nu ikke ødelægge noget som helst. for bare det at have flere sammenhængende dage, hvor vi kan foretage os ting sammen og tage på små udflugter. Det er en glæde i sig selv. Vores første lille miniferie bliver en tur til Hamburg. Vi tager afsted på torsdag og tager en enkelt overnatning. Jeg glæder mig til at se byen (har efterhånden hørt så meget godt om hamburg) og jeg glæder mig til at kunne øko shoppe hudplejeprodukter til halv pris. Min kæreste drømmer derimod om at gå helt amok i grænsekioskene. Jeg er sikker på at vi nok skal blive tilfredsstillet begge to:0).


Imellemtiden står den på filmhygge, spil og gæster.....og en tur ud at nyde solskinnet, når det nu endeligt titter frem. Jeg vælger at sætte min lid til det danske vejr, for jeg trænger i den grad til at blive opladet af solens livgivende stråler......så jeg krydser fingre for godt vejr, så vi både tage på udflugter i det danske grønne og nyde solen fra altanen. Ren afslapning er bestemt ikke at kimse af.



En anden ting jeg virkeligt glæder mig til at dyrke i ferien er hende her.....skønne Louise L Hay og alt hendes positive tænkning. Jeg investerede i hendes film for et par år siden og havde helt glemt, at jeg havde den liggende, indtil en bekendt  mindede mig om hvor vigtigt det er hele tiden at tro på det gode i livet og tænke positivt. Og dertil må jeg nok indrømme, at jeg i perioder er meget glemsom på den måde, at jeg glemmer, at livet er godt og smukt i sig selv, og at alt hvad vi vælger at tro på og ønsker os, det kan i bund og grund lade sig gøre. Så jeg har tænkt mig at lade mig omslutte af Louise L Hay`s dejlige energi og alt hendes positive tænkning i håb om, at det vil ligge sig latent i min underbevidsthed, så jeg ikke altid behøves at huske, men bare vil tage det som en naturlig del af livet:0):0):0)

Alt er godt1


Ingen kommentarer:

Send en kommentar