En blog om alt det der gør mig glad og alt det, der inspirerer mig i min hverdag. Mit ønske er at blive bedre til at huske på alle de positive oplevelser og stunder, jeg har i min hverdag.....for livet er i bund og grund en virkelig smuk ting. Men når man er et menneske, som mig, der til tider har det med at løbe ind i en voldsomt storm i form af en angst, der kan være alt dominerende, så er det så ekstra vigtigt at huske på alt der beriger og som gør hverdagen værd at forholde sig til. Så dette er mit positive projekt......jeg tænker, at alle må have behov for at samle på smil engang imellem.....dette er mine smil:0):0):0)

torsdag den 12. juli 2012

Snow white and the huntsman

Hold op hvor det blæser og regner. De sidste par dage har føltes en lille smule som et begyndende efterår. Men ikke desto mindre kun en undskyldning for at krybe sammen i et biografsæde og lade sig opsluge af et lærred. Det gælder jo om at få det bedste ud af det, der er:0)
Så idag har den stået på Snow white and the huntsman. Hvis man er til lækker scenografi, krydret med historiske rober, eventyr og lidt action er det en film jeg helt klart vil anbefale.
Jeg var ihvertfald godt underholdt i de to timer filmen varede, og hvis man ikke er til noget af det ovenstående, vil jeg anbefale den ene og alene af den grund, at der er rigeligt tid til at sidde og savle over Chris Hemsworth. Yummi, yummi og så på et stort lærred.
Men jeg synes nu filmen var fantastisk med eller uden ham, så hvis man trænger til at flygte lidt fra det ustadige sommervejr, er det da bare med at komme en tur i biffen:0)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar