En blog om alt det der gør mig glad og alt det, der inspirerer mig i min hverdag. Mit ønske er at blive bedre til at huske på alle de positive oplevelser og stunder, jeg har i min hverdag.....for livet er i bund og grund en virkelig smuk ting. Men når man er et menneske, som mig, der til tider har det med at løbe ind i en voldsomt storm i form af en angst, der kan være alt dominerende, så er det så ekstra vigtigt at huske på alt der beriger og som gør hverdagen værd at forholde sig til. Så dette er mit positive projekt......jeg tænker, at alle må have behov for at samle på smil engang imellem.....dette er mine smil:0):0):0)

mandag den 11. marts 2013

Noget af det bedste jeg ved.....

Uha....hvor er det blevet sind sygt koldt udenfor IGEN!!!!
Min tålmodighed er så absolut ikke til dette vejr....jeg vil gerne have forår NU!!!

Ikke desto mindre havde jeg mig en dejligt afslappende eftermiddag badet i solens stråler, som heldigvis formåede at trænge stærkt igennem vinduet og indefra føltes det helt forårsagtigt og varmt.
Det fik mig til at tænke på alle de ting, som giver mig en ja følelse og som er noget af det bedste jeg ved;

-At mærke solens stråler mod mit ansigt
-At tænke positive tanker
-At have tillid til livets proces
-At være helt rolig i mit sind
-At elske og blive elsket
-At drage omsorg for mig selv
-At føle mig varm og veltilpas
-At nå de mål, jeg sætter mig
-At føle mig værdsat og respekteret
-At have en følelse af samhørighed
-At føle en eller anden form for nydelse hver dag
-At blive forkælet
-At have overskud til at være noget for andre
-At gøre min kæreste glad og give mange kram
-At elske endnu mere.............
-At samle på positive øjeblikke
-At tro på at livet er godt og virkeligt vil mig
-At have følelsen af at jeg kan alt!

 
I weekenden fik jeg disse meget smukke øreringe af min kæreste i 3 årsgave, så jeg er blevet elsket og jeg elsker højere for hver dag, der går og det i sig selv er en kæmpe gave.
 
Det er koldt udenfor...men foråret er heldigvis begyndt at indfinde sig i mit sind:0)
Jeg beder til at solen fortsat vil skinne.....

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar