En blog om alt det der gør mig glad og alt det, der inspirerer mig i min hverdag. Mit ønske er at blive bedre til at huske på alle de positive oplevelser og stunder, jeg har i min hverdag.....for livet er i bund og grund en virkelig smuk ting. Men når man er et menneske, som mig, der til tider har det med at løbe ind i en voldsomt storm i form af en angst, der kan være alt dominerende, så er det så ekstra vigtigt at huske på alt der beriger og som gør hverdagen værd at forholde sig til. Så dette er mit positive projekt......jeg tænker, at alle må have behov for at samle på smil engang imellem.....dette er mine smil:0):0):0)

mandag den 4. marts 2013

Goodies fra Raw and more

Her i weekenden var jeg et smut forbi sund livsstilsmessen, som blev afholdt i Scandinavien Center her i Århus. Jeg blev meget glad, da jeg opdagede at Raw and more havde en stand der. Har nemlig flere gange været inde og kigge på deres hjemmeside og sukket over alle de lækre produkter. Men jeg er ikke så vild med at bestille ting over nettet. Jeg foretrækker at have produktet i hånden, så jeg kan se og føle hvad det er jeg har med at gøre (Jeg bliver aldrig afhængig af netshopping og gud ske tak og lov for det:0)). Sidst jeg var i København købte jeg en græskarkernesmør fra Sun and seed, som jeg har været rigtigt glad for, men desværre har det ikke været til at opdrive her i Århus. (har dog netop i dag modtaget et nyhedsbrev fra Ganefryd om at de nu fører en græskarkernesmør fra mærket Monki).
Dette var hvad jeg tog med mig hjem;

Hampefrø og hampeproteinpulver. Bliver brugt på salat, i yoghurt og i smoothies eller til at lave disse lækre proteinbarer . Hampeproteinpulveret er mit foretrukne proteinpulver uden tvivl

 
Græskarkernesmør bruger jeg som smagsgiver til vegedeller, på brød, til æg eller som dressing på salat.
Mandelsmørret rører jeg i min yoghurt, den søder naturligt og giver en dejlig rund smag. Ellers er det superlækkert at dyppe frisk frugt i mandelsmør...uhh jeg glæder mig til det bliver sæson for jordbær


Og så fik jeg huslet mig til disse her. På en messe er det tilladt at prutte lidt om prisen. Prisen fik jeg ikke ned, men til gengæld fik jeg disse med i prisen. Det er dehydrerede grønkålschips vendt i cashewnødder og gærflager. Jeg har endnu ikke smagt på dem, da jeg lige har haft en omgang vrøvl med maden. Men de ser spændende ud, så det er kun noget, jeg kan glæde mig til....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar