En blog om alt det der gør mig glad og alt det, der inspirerer mig i min hverdag. Mit ønske er at blive bedre til at huske på alle de positive oplevelser og stunder, jeg har i min hverdag.....for livet er i bund og grund en virkelig smuk ting. Men når man er et menneske, som mig, der til tider har det med at løbe ind i en voldsomt storm i form af en angst, der kan være alt dominerende, så er det så ekstra vigtigt at huske på alt der beriger og som gør hverdagen værd at forholde sig til. Så dette er mit positive projekt......jeg tænker, at alle må have behov for at samle på smil engang imellem.....dette er mine smil:0):0):0)

torsdag den 7. februar 2013

Små ugleunger

Jeg har i et godt stykke tid gået og syslet lidt med små børn til mine uglepuder og nu er de endeligt blevet færdige.







Og fine er de da om end en smule amatøragtige (bliver nok aldrig den store ørn til syning).
Det gad jeg virkeligt godt gøre mere i.......og drømmer om at lære at hækle. Men lige nu kniber det lidt med at finde tålmodigheden til det.....det er så meget nemmere at fortsætte med at gøre det som man i forvejen er god til.

Har planer om at lave lidt trylledej her til påske og på den måde tage fat på foråret tidligt. Jeg har lige været inde forbi DMI et smut og kigge og de lover sne, sne og sne.
Smukt det er det da. Men suk hvor jeg trænger til at komme ud af vinterstøvlerne, iføre mig noget lækkert tøj og få barberet de ben:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar