En blog om alt det der gør mig glad og alt det, der inspirerer mig i min hverdag. Mit ønske er at blive bedre til at huske på alle de positive oplevelser og stunder, jeg har i min hverdag.....for livet er i bund og grund en virkelig smuk ting. Men når man er et menneske, som mig, der til tider har det med at løbe ind i en voldsomt storm i form af en angst, der kan være alt dominerende, så er det så ekstra vigtigt at huske på alt der beriger og som gør hverdagen værd at forholde sig til. Så dette er mit positive projekt......jeg tænker, at alle må have behov for at samle på smil engang imellem.....dette er mine smil:0):0):0)

søndag den 5. august 2012

En uro bliver til...

Så blev den endeligt færdig.....efter lang tids møjsommelig tålmodighed og en sommerferie pause, er disse englebasser nu blevet en del af mit hjem, og så pynter de så fint med mit lyserøde muffinsbillede i baggrunden;


Desværre kommer de ikke helt til sin ret når der er så meget, der fylder i baggrunden. Men et lille indtryk giver det da.....og om jeg bliver bidt af dette?
Måske når jeg får børn og skal pynte et børneværelse. Det er lidt hårde odds for min tålmodighed, men det har helt bestemt været en fornøjelse.
Det kreative giver mig altid så meget ro indeni, så det skal jeg have mere af i mit liv her i løbet af efteråret.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar