En blog om alt det der gør mig glad og alt det, der inspirerer mig i min hverdag. Mit ønske er at blive bedre til at huske på alle de positive oplevelser og stunder, jeg har i min hverdag.....for livet er i bund og grund en virkelig smuk ting. Men når man er et menneske, som mig, der til tider har det med at løbe ind i en voldsomt storm i form af en angst, der kan være alt dominerende, så er det så ekstra vigtigt at huske på alt der beriger og som gør hverdagen værd at forholde sig til. Så dette er mit positive projekt......jeg tænker, at alle må have behov for at samle på smil engang imellem.....dette er mine smil:0):0):0)

onsdag den 23. maj 2012

ohhh....du skønne solskin...

Jeg synes ikke, at man kan undgå at blive en smule kulleret i hovedet af alt denne solskin.....hvor er det dog kærkomment og skønt....så har man rigtigt lyst til at leve den danske sommer.
Ugen startede ellers en smule skævt med en stresset mig med alt for mange indkøb på vej hjem i en bus, der lige pludseligt gik i stå. En lettere frustreret mig på den tid af dagen hvor min gode tålmodighed er brugt op, måtte vandre adskillige kilometer for at finde et busstoppested, der ikke var nedlagt. De er de fleste på min rute åbenbart lige pt. Lad mig sige det på den måde...min kæreste fik en lettere hysterisk kvinde hjem sidst på eftermiddagen, der ihvertfald den dage ville ønske, at hun var blevet hjemme i sit lokalområde. Jeg bliver nok aldrig rigtig god til alt den buskørsel.
Om ikke andet forhindrede det mig ikke i at nyde Århus, når den rigtig "vågner op". Det er utroligt, hvad godt vejr kan gøre ved mennesker, og jeg elsker virkeligt den følelse, det giver, når man går indeni i byen en solskinsdag og mærker alt den venlighed og gode energi, som det gode vejr bærer med sig.


Et af mine ynglingsteder er parken foran biblioteket.....


Og ned langs åen, hvor man kan sidde og nyde lidt sol eller mad


På biblioteket fik jeg lånt denne bog om uroer. Jeg har længe haft lyst til selv at prøve at lave en uro og denne er fyldt med gode detaljer og sjove påhit. Så dette bliver helt sikkert mit næste kreative projekt....jeg glæder mig allerede:0)


Resten af min eftermiddag vil jeg bruge ude på altanen med disse tre ting; blåbærsaft sødet med æblekoncentrat fra helsekosten, en pose saltede mandler og det nyeste nummer af Costume. Bedre bliver det bare ikke:0)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar