En blog om alt det der gør mig glad og alt det, der inspirerer mig i min hverdag. Mit ønske er at blive bedre til at huske på alle de positive oplevelser og stunder, jeg har i min hverdag.....for livet er i bund og grund en virkelig smuk ting. Men når man er et menneske, som mig, der til tider har det med at løbe ind i en voldsomt storm i form af en angst, der kan være alt dominerende, så er det så ekstra vigtigt at huske på alt der beriger og som gør hverdagen værd at forholde sig til. Så dette er mit positive projekt......jeg tænker, at alle må have behov for at samle på smil engang imellem.....dette er mine smil:0):0):0)

tirsdag den 1. maj 2012

Mit private rum

Mit private rum


Jeg er så heldig, at selvom jeg bor i en treværelses med et stykke mand, så har jeg mit helt eget værelse. Mit helt private rum, hvor der er plads til mine kreative sysler og til bare at være (og rode...:0)).
Jeg har altid haft brug for at have stunder, hvor der er ro og fred omkring mig, og hvor der ikke var andre end mig selv, jeg skulle forholde mig til.....jeg har altid skattet meget højt at bo for mig selv, og i flygtige øjeblikke kan jeg godt savne min singletilværelse ene og alene af den grund, at jeg savner mine alene-stunder. Men når det så er sagt, sætter jeg stor pris på at have èn i dagligdagen, som bare er der, og som er så glad for mig, at han har lyst til at dele sin hverdag og sit liv med mig.

Det gode ved at have mit helt eget værelse er, at jeg kan forene disse ting...at være sammen med og elske et andet menneske samtidig med, at der bare er plads til at være MIG. Nogle gange tager jeg mig selv i bare at sidde og være sammen med mine malerier (som efterhånden pryder det meste af værelset) og befinde mig i en lille bobbel af ren væren og ingenting.
Det er min måde at finde i ro på i en hverdag som til tider kan virke en smule uoverkommelig for et ængsteligt og distræt menneske som mig.
Jeg tænker at vi alle har hver især vores måde at finde ro og lidt privathed på i tilværelsen...kunsten handler vel i virkeligheden om at finde det, der virker.

Men her kommer lidt billeder fra mit galleri, som mit værelse vist efterhånden er blevet til......



Det nyeste skud på stammen............................................





Og lidt vægbilleder:0) Der er ikke verdens bedste belysning i værelset, så billederne er ikke blevet så gode som ønsket. Men et lille indtryk giver de da...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar