En blog om alt det der gør mig glad og alt det, der inspirerer mig i min hverdag. Mit ønske er at blive bedre til at huske på alle de positive oplevelser og stunder, jeg har i min hverdag.....for livet er i bund og grund en virkelig smuk ting. Men når man er et menneske, som mig, der til tider har det med at løbe ind i en voldsomt storm i form af en angst, der kan være alt dominerende, så er det så ekstra vigtigt at huske på alt der beriger og som gør hverdagen værd at forholde sig til. Så dette er mit positive projekt......jeg tænker, at alle må have behov for at samle på smil engang imellem.....dette er mine smil:0):0):0)

torsdag den 9. maj 2013

Små kyllinger af filt.....

Efter at have malet et utal af malerier igennem de seneste ti år er jeg begyndt at udvide min kreative horisont en smule.
På en måde kan man vel sige, at jeg søger en form for substitut for det at male, fordi jeg kan mærke at det er ved at være tid til noget nyt (og så det faktum, at vi snart ikke har mere plads til flere billeder).
Så jeg har kastet mig over filtning og jeg hygger mig:0)
Jeg håber lidt, at det er noget, jeg kan blive bidt af med tiden, for jeg elsker at have små ting, man kan sidde og sysle med evt. til en god film i fjernsynet om aftenen eller bare en hyggestund en eftermiddag.
Og det gode ved filtning er, at man kan have det med sig over alt.
Jeg har købt et lille starter sæt med nåle og en lille plade i Panduro til ca.43kr. Filten får jeg i det kreative værksted, jeg arbejder i om onsdagen lige pt.
Disse kyllinger er mit første forsøg og selvom de måske er lidt amatøragtige, er de sjove og glade og gør mig i godt humør. Og der er da ikke noget bedre end et kæmpe smil:0)



 Man kan godt hygge sig selvom man er en kylling:0)
 
Jeg synes de er lidt nuttede og jeg tænker, at de ville være sjove i en gavekurv eller andet....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar