En blog om alt det der gør mig glad og alt det, der inspirerer mig i min hverdag. Mit ønske er at blive bedre til at huske på alle de positive oplevelser og stunder, jeg har i min hverdag.....for livet er i bund og grund en virkelig smuk ting. Men når man er et menneske, som mig, der til tider har det med at løbe ind i en voldsomt storm i form af en angst, der kan være alt dominerende, så er det så ekstra vigtigt at huske på alt der beriger og som gør hverdagen værd at forholde sig til. Så dette er mit positive projekt......jeg tænker, at alle må have behov for at samle på smil engang imellem.....dette er mine smil:0):0):0)

søndag den 15. april 2012

Stilhed

Stilhed


Stilhed kan nu være en forunderlig ting. Jeg har forsøgt mig med lidt stilhed her i weekenden....tid til bare at tænke, være og slappe helt af. Jeg har hårdt brug for denne stilhed engang imellem, for selvom jeg ikke har et fuldtidsarbejde, som største del af befolkningen og dermed er travlt optaget 24/7 sætter jeg stadig stor pris på at der er dage, hvor jeg absolut ingenting skal, og hvor der ikke er nogen, der forstyrrer mig i mit foretagende. For det meste lykkedes det mig disse dage at få kridtet penslerne og få malet lidt på et af mine altid igang værende billeder. Nogle gange er det bare de små ting der gør en dag vellykket og dette kan for mig være en af disse ting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar