En blog om alt det der gør mig glad og alt det, der inspirerer mig i min hverdag. Mit ønske er at blive bedre til at huske på alle de positive oplevelser og stunder, jeg har i min hverdag.....for livet er i bund og grund en virkelig smuk ting. Men når man er et menneske, som mig, der til tider har det med at løbe ind i en voldsomt storm i form af en angst, der kan være alt dominerende, så er det så ekstra vigtigt at huske på alt der beriger og som gør hverdagen værd at forholde sig til. Så dette er mit positive projekt......jeg tænker, at alle må have behov for at samle på smil engang imellem.....dette er mine smil:0):0):0)

torsdag den 12. april 2012

Forårsfornemmelser

Lidt forårsfornemmelser

















Selvom det fortsat er en smule for koldt udenfor efter min mening, kan jeg ikke lade være med at gå og samle på alle de små ting, som indikerer, at vi er på vej mod varmere stunder, flere solskinsrige dage og grønnere omgivelser. Jeg glæder mig usigeligt meget til at gå en lang tur i skoven, når alle træerne og blomsterne er sprunget ud. Men i ventetiden fik jeg lyst til at glæde mig selv og mit hjem med en buket tulipaner. For mig er de noget af det første der indikerer foråret, og jeg bliver så taknemmelig hver gang jeg ser dem blomstre. Glimmerkuglen er fra påsken og mit første købte påskepynt nogensinde. Jeg synes, det var på tide også at få denne højtid indendøre, specielt fordi jeg priser den langt højere end julen. Og så er der den prikkede kjole fra HogM, som er en del af mit nye sparefortsæt. Jeg er endnu en af de utallige af kvinder i verden, som bare ikke kan undvære shopping, men som desværre heller ikke rigtigt har økonomien til at følge lysten fuldt ud. Så jeg blev meget begejstret, da jeg fandt denne sag med prikker (og så elsker jeg jo bare prikker!!!!). Jeg har allerede haft den på tre gange, så ingen tvivl om at pengene er givet godt ud:0)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar