En blog om alt det der gør mig glad og alt det, der inspirerer mig i min hverdag. Mit ønske er at blive bedre til at huske på alle de positive oplevelser og stunder, jeg har i min hverdag.....for livet er i bund og grund en virkelig smuk ting. Men når man er et menneske, som mig, der til tider har det med at løbe ind i en voldsomt storm i form af en angst, der kan være alt dominerende, så er det så ekstra vigtigt at huske på alt der beriger og som gør hverdagen værd at forholde sig til. Så dette er mit positive projekt......jeg tænker, at alle må have behov for at samle på smil engang imellem.....dette er mine smil:0):0):0)

mandag den 9. april 2012

Smølfine på nye eventyr

Smølfine på nye eventyr

Denne fine smølfine fik jeg af min kæreste her i påsken. Han mente at den ville passe godt ind i min sætterkasse og jeg synes hun er SÅ yndig. Og når nu påsken i år har vist sig at være så kold og vinteragtig er det jo netop sådanne ting, man skal huske at værdsætte. For ingen tvivl om at dette yndige lille væsen gør mig glad om hjertet og jeg får helt lyst til at begynde at samle på min helt egen lille kollektion af smølfer. Hvem siger at det kun er børn, der har patent på dette?:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar