En blog om alt det der gør mig glad og alt det, der inspirerer mig i min hverdag. Mit ønske er at blive bedre til at huske på alle de positive oplevelser og stunder, jeg har i min hverdag.....for livet er i bund og grund en virkelig smuk ting. Men når man er et menneske, som mig, der til tider har det med at løbe ind i en voldsomt storm i form af en angst, der kan være alt dominerende, så er det så ekstra vigtigt at huske på alt der beriger og som gør hverdagen værd at forholde sig til. Så dette er mit positive projekt......jeg tænker, at alle må have behov for at samle på smil engang imellem.....dette er mine smil:0):0):0)

torsdag den 26. april 2012

På en regnvejrsdag

På en regnvejrsdag....


Dagen idag har jeg brugt på ren og sker selvforkælelse....jeg havde på forhånd besluttet mig for at denne dag skulle bruges i byen....på at opleve lidt af Århus`s glæder og hvad den nu ellers har at byde på. Heldigvis havde jeg på forhånd lavet en aftale med en veninde midt på dagen, ellers var jeg måske blevet lidt betænkeligt ved det nogde våde vejr, jeg stod op til. Men af med vinterfrakken (det er på tide at den bliver gemt langt væk) og på med overgangsjakken (og en varm sweater). Og så tog jeg ellers på bytur med følgeskab af en paraply.


Den første stop gjorde jeg hos juice joint, som er et helt nyåbnet juice sted beliggende overfor banegården. Jeg elsker deres grønne multivitamin juice og vil virkeligt anbefale at prøve den af, hvis man en dag skulle komme forbi. Sammen med dagens Alt for damerne var det en ideel cocktail.



Andet stop blev hod Ganefryd på klostergade. Jeg har i lang tid kigget langt efter deres veganske og sukkerfri Ingefær-citronkage, som jeg efterhånden har læst meget om i det nyhedsbrev, jeg modtager løbende. Så den kom med i tasken, og så gik turen ellers til havnen, for at nyde en stund, hvor det ikke regnede, og vejret faktisk var ganske behageligt. Kagen blev spist, og den var helt formidabel...faktisk så formidabel, at jeg bliver nødt til at forsøge at gøre kunsten efter eller snarest gå ned og købe et stykke til.....Og så blev der ellers nydt lidt havudsigt og et kig til alt nybyggeriet.....


På vejen hjem blev der købt fine servietter i søstrene Grene (nogle gange er det virkeligt bare de små ting).


Så alt i alt blev det en dejlig regnvejrsdag:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar