En blog om alt det der gør mig glad og alt det, der inspirerer mig i min hverdag. Mit ønske er at blive bedre til at huske på alle de positive oplevelser og stunder, jeg har i min hverdag.....for livet er i bund og grund en virkelig smuk ting. Men når man er et menneske, som mig, der til tider har det med at løbe ind i en voldsomt storm i form af en angst, der kan være alt dominerende, så er det så ekstra vigtigt at huske på alt der beriger og som gør hverdagen værd at forholde sig til. Så dette er mit positive projekt......jeg tænker, at alle må have behov for at samle på smil engang imellem.....dette er mine smil:0):0):0)

fredag den 30. august 2013

Efterårets hvisken og en lille pause

Så er efteråret for alvor begyndt at vise sit ansigt. Jeg kan mærke det på humøret og jeg er allerede begyndt at blive mere kuldskær, specielt om aftenen.
Med efteråret følger for mit vedkommende en større trang til at vænne blikket indad og fordybe mig i kreative projekter eller putte mig under dynen med en god bog. Og en stor trang til at drage større omsorg for mig selv og opøve min evne til at tænke positivt.
Jeg har derfor besluttet mig for at holde en lille pause fra bloggen indtil jeg igen får trangen til at kaste mig over nye madprojekter eller nye emner om sundhed og positiv tænkning igen.
Nogle gange er det mest positive man kan gøre for sig selv, er at tillade sig at være 100% egoistisk og indadvendt for en stund.
Et sundt sind skabes igennem ro, overbærenhed og tilgivelse.....
Jeg synes det er så dejligt, når jeg kan mærke, at jeg er i stand til at rumme alt, hvad jeg føler både det negative og det positive........og give helt slip på det perfekte, for det findes bare ikke.
Det gode ved efteråret er at naturen bliver så smuk. Jeg ser frem til mange smukke gåture i skoven og til mange hyggelige stunder under den varme dyne....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar