En blog om alt det der gør mig glad og alt det, der inspirerer mig i min hverdag. Mit ønske er at blive bedre til at huske på alle de positive oplevelser og stunder, jeg har i min hverdag.....for livet er i bund og grund en virkelig smuk ting. Men når man er et menneske, som mig, der til tider har det med at løbe ind i en voldsomt storm i form af en angst, der kan være alt dominerende, så er det så ekstra vigtigt at huske på alt der beriger og som gør hverdagen værd at forholde sig til. Så dette er mit positive projekt......jeg tænker, at alle må have behov for at samle på smil engang imellem.....dette er mine smil:0):0):0)

torsdag den 18. juli 2013

Skønne sommerdage...

De sidste to uger har min kæreste og jeg holdt ferie sammen. De har været dejligt på alle måder og endnu mere dejligt er det, at vejret har vist sig fra sin mest positive side hele vejen igennem.
Og så gør det jo absolut ingenting, at man bare har planlagt at være herhjemme i det danske.
For Danmark er skøn, når solen står højt på himlen. Der er så meget smukt at se og jeg er sikker på at vi sagtens kunne bruge et par uger mere på bare at råhygge og udforske det danske land.
Det bedste ved at have ferie er næsten at alting får lov til at ligge og flyde og i stedet for at stresse rundt og ordne alt det huslige, har prioriteten været den tid vi har haft sammen.

Vores ture er bl.a. gået til mariagerfjord og et besøg hos faslevgaard, for at købe mel og få en rigtigt god snak med Ida, som er med til at drive stedet deroppe.
Det er et rigtigt lækkert sted hvor de bl.a. afholder kurser i yoga, bagning og raw food.
Jeg fik desværre ikke taget nogle billeder af stedet, men udefra er det også bare en stor gård.
Men jeg overvejer virkeligt at tage et kursus deroppe til efteråret, hvis det kan lade sig gøre....jeg ville elske at få lidt ny inspiration og input udefra.
Jeg kom bl.a. hjem med en pose maca pulver, som jeg endnu ikke helt ved, hvordan jeg skal bruge. Men det skulle være super for hormonbalancen, humøret og energien i det hele taget.
Så jeg hitter nok på et eller andet:0)

Ellers har vi været ude og gå nogle lange ture, kigget på en hel masse køer og heste (og jeg har fået en masse vabler).
En tur til skagen blev det også til, hvor er der bare smukt, og jeg ville ønske, at vi havde haft lidt mere tid at gøre med, så vi kunne have set lidt mere af den skønne natur.
I morgen tager vi den sidste tur i denne omgang og det bliver til Flensborg, for at nyde naturen og købe en masse billige øko-godter...det bliver godt.

Her lidt billeder fra vores ferie som den i øjeblikke har set ud;










 
 

 

 
Skønne, skønne sommerdage som har været fyldt med kærlighed og godt vejr.
Hvad mere kan man ønske sig:0)











Ingen kommentarer:

Send en kommentar