En blog om alt det der gør mig glad og alt det, der inspirerer mig i min hverdag. Mit ønske er at blive bedre til at huske på alle de positive oplevelser og stunder, jeg har i min hverdag.....for livet er i bund og grund en virkelig smuk ting. Men når man er et menneske, som mig, der til tider har det med at løbe ind i en voldsomt storm i form af en angst, der kan være alt dominerende, så er det så ekstra vigtigt at huske på alt der beriger og som gør hverdagen værd at forholde sig til. Så dette er mit positive projekt......jeg tænker, at alle må have behov for at samle på smil engang imellem.....dette er mine smil:0):0):0)

fredag den 23. november 2012

Puslespil

Så er jeg fyldt 31 og endeligt er der helt ro på. Nu er det slut med gæster og fester eller hvad man nu siger. Og jeg er blevet så meget klogere mht hvad jeg magter og ikke magter. Næste år vil jeg ikke holde fødselsdag for familie eller andet. Næste år skal det kun være mig og mark (det lovede jeg egentligt også mig selv til min 30 års fødselsdag) Men i år har jeg virkeligt mærket hvad det vil sige ikke at respektere mine egne grænser og drosle mine forventninger til mig selv ned...og betalt prisen!

Stilhed og ro er alt hvad jeg har brug for nu og er så glad for at de kommende weekender kommer til at stå i kærlighedens tegn på den måde, at vi skal en masse kæreste ting, som kun involverer os to og så må julen og alt familietam - tammet vente. Heldigvis har jeg fået droslet det helt ned til et minimum i år, så december er til at se sig igennem.

Ligenu har jeg kastet mig over dette puslespil, som jeg fik af mark på min fødselsdag. Der er nu altså et eller andet hyggeligt ved at sidde og fumle med at få brikkerne til at hænge sammen. Meget mindfull og afstressende og anbefalelsesværdig. Det er noget jeg nyder til at fulde.......og kan få ufatteligt mange timer til at gå med..
Og så er det super effektivt mod tankemylder, så jeg ligger løs:0)



 
Hygge, hygge og hygge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar